14 juli 2013

Nervös...

Började må dåligt för en vecka sedan ungefär. I tisdags åkte Elias med kusinerna Nora och Leoni med föräldrar till Grönan. Jag stannade hemma och laddade batteriet. På torsdagen följde vi med samma gång till landstället i Norrtälje. Kusinerna lekte och jag fick hjälp med Alma. Vi hade underbart väder och busade och åt gott. På fredagen kom Gabbe och Angela med upp efter jobbet.
Jag känner mig piggare nu efter all hjälp men är lite nervös för hur det ska gå imorgon. Själv med barnen och undrar hur det ska gå. 
Har ju svårt att komma iväg med eftersom en liten dam hatar att åka bil. Är hon inte helt mätt och ordentligt rapad och nöjd så skriker hon så hon blir lila i ansiktet och tappar andan. Jag har hur många gånger som helst fått stanna på motorväg med varningsblinkers för att ta upp henne för hon kippar efter andan. 
Jobbigt att vara så låst hemma. Vågar bara ge mig iväg om det finns annan vuxen i bilen.
Har nu tre dagar själv framför mig sen har vi sällskap här hemma igen över helgen sen går Gabbe på semester också! :-)
Mår i alla fall bättre och hoppas det håller i sig!

1 kommentar:

Natalie sa...

Snart kommer vi hjärtat. Så myser jag med Alma och du med barnen :-)
Jasmin får öva på att byta blöja.....hihihi!!!!
Pussar och kramar