12 december 2008

Mamma på vift!

Igår var jag ute med Samra, Hanna från "oktobermammorna" och en vän till henne ute på "ett glas vin". Träffades vid 18.30 på Grappa, saknade mina pojkar och skulle inte stanna så länge. Lite vin och mycket snack...kl 00.30 var jag hemma!*OJSAN* Ringde en gång för att se hur det var hemma men Elias sov och Gabirel kollade på tv så varför stressa... ;)
Så klart blev det mycket prat om bebis, ersättning, graviditet och förlossning men vi klarade av en massa andra ämnen med...*men det berättar jag inte ;)*
Var rätt trött i morse men Elias kände nog på sig att mamma behövde sova och sov gott till 10.30!


Var även på IKEA med Samra och Nadia häromdagen...barnfitt då med. Elias och Gabirel var hemma och mös...dem behöver sin tid med! Även om det inte är långa stunder så är det skönt att få miljöombyte ibland.


Idag är det Gabirel som är ute och ränner. Är på julfest med jobb...jag vet hur det blir och han kommer väl hem sent inatt med. Jag och Elias sitter hemma och myser, väntar på att IDOL ska börja och ska tillsammans heja på Kevin!

Inga kommentarer: