07 november 2012

Huvudvärk...

Nu är jag inne på 4e dagen med huvudvärk. En sån spänningshuvudvärk där varken vatten eller Alvedon hjälper.

Börjar bli på dåligt humör och vill bara krypa ner och gömma mig under ett täcke där det är mörkt och tyst. Har ringt MVC och fick en tid till imorgon så dem får ta lite blodtryck och Hb.
Jag hade förstås väldigt bra Hb depåder så det är nog inte det men dem ville kolla i alla fall. Och mår jag såhär imorgon så stannar jag hemma ändå, hade gärna gått hem nu men har möte i eftermiddag som jag vill ha överstökat.
Så jag pinar ut idag och villar upp mig imorgon.



2 kommentarer:

Unknown sa...

Hur gick blodproverna idag vännen? PUSS

Elias och Alma sa...

Hej vännen!
Det gick bra, allt bra med mig och bebisen.
Alla värden var bra. Men hon sa att ibland kan man få spännings huvudvärk som liknar migrän mör man är gravid. Men skönt att veta att allt är bra så jag vilar bort det!
Tack för att du frågar! <3