28 november 2012

Tiden går...

Varit ett tag sedan senaste uppdateringen. Men det har inte hänt så mycket.
Bebben växer, jag växer och alla mår bra.

Satt och tänkte på vad som behövs handlas in till henne, det är ju knappt något alls. Kläder kommer det kastas över oss. Bilbarnstol kan vi låna av bästa faster Sandra.
Vags ska vi köpa, men vet redan vilken så den ska inhandlas till våren.
Annars är det bara två skaer jag kommer på och det är sängkläder i flera uppsättningar. Vi kastade allt efter Elias eftersom han hade reflux och spydde var natt ett tag.
Jag skulle vilja ha Mumin, Lilla Anna och Tummen sängkläder.
Annars är det ett babygym som behövs. Har hittat ett jättefint som heter Skip Hop Babygym ABC.
Kostar 990 kr så får fundera på den tror jag.

Förutom dem två sakorna är det bara småsaker som täcke, kudde, kräklappar, skötbäddar med klädsel som behövs typ.

Nu måste jag rusa men fortsätter sen...

Inga kommentarer: