02 december 2012

Barbapappa

Ja, så kommer jag se ut snart!
Innan hade jag cravings för sushi och sallad med massa balsamvinäger. Jag åt inget godis för det hade jag stark avsmak för.
Nu är det helt tvärt om.
Igår när vi åt sushi åt jag tre bitar och fy vad äckligt det var. Kunde knappa svälja sista biten och mådde illa långt efter. Gabbe smakade och sa att det smakade som vanligt, Elias åt också som aldrig förr.
Nu är jag bara sugen på allt man kan äta med pommes och pasta. Helst så vit pasta som möjligt, helst bara pasta med bara smör och ketchup. Mår jag illa så hjälper pommes kanon!
Denna tös älskar kolhydrater och mycket av det! Jag kommer snart rulla fram och ett planerat kejsarsnitt känns mer och mer lockande eftersom jag kommer få föda ut en 8000 grammare annars! Inte intresserad!
Snön har precis börjat och jag kom knappt ut idag. Höll på att svimma av att få på mig allt! Och är bara i vecka 20! Vart ska detta sluta?

Inga kommentarer: