14 december 2012

Ensam fredag

Gabbe är på julfest, min bror som är på besök är på väg in till stan för att möta upp Michel och senare Gabbe och gänget.
Elias har somnat och sover gott.
Så jag tog godis skålen, en stor flaska apelsin/annanas jouice och bäddade ner mig i sängen med den fjärde killen. Han sover dock redan också som en stock!
Nu ska jag bestämma mig för vilken film jag vill se men brukar alltid sluta med en serie pga beslutsångest.

Imorgon är det lille jul och Sandra och Magnus. Tur vi inte har det hos oss i år för med denna energinivå hade det serverats pizza, det är ju redan skinka på så en burk senap till hade jag kanske kunnat ordna.
Vi står för godis och annat gott. När vi bestämde det kände jag mig pigg och mer bullmammig. Not any more! Något är hemmabakat annars kör vi på köpt i år. Ingen som skadas av lite extra E ämnen.

Har inte mått lika illa idag men slog till på ett stort mellan mål på jobbet vid 15. Köpte pannkakor och har mått mycket bättre med illamåendet. Men förkylningen är kvar, är allvarligt täppt så har börjat med cortison sprayet igen så jag inte åker på bihålsinflammation igen.

Nu säger jag god natt!





Inga kommentarer: