14 december 2012

Blir serie nästa gång.

Bestämde mig för en film jag länge velat se men inte varit "redo" för den.
Har hört att den var sorglig. Nu när jag är gravid, okänslig (ja faktiskt) och ensam hemma så var det ju läge att se den.

Som jag har gråtit. Från första scenen till sluttexten. Har gråtit av sorg, minnen, lättnad, saknad, oro, smärta och kärlek. Vilken känslostorm! Är glad att jag såg den själv och fick reagera själv. Att inte hålla tillbaka. Tror jag grät för mycket mer än filmen.

Så se denna om ni inte sett den men gör det en rätt utvald kväll.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Har sett den 4 ggr. Jag kan inte relatera till samma saker som du men jag kan dö av kåtma till Zac. Ge mig en bit liksom..

sarah sa...

haha.. måste hålla mer dig sabina! give me!!!
fällde dock en liten tår...