19 mars 2013

Slut på energi

Har varit dålig på att uppdatera men är så trött nu. Eller inte trött, mer energilös bara. All kraft går till att jobba och orka genom dagen. Men jag kämpar på. Tar en dag i taget, ibland en timme i taget men framåt går det.
Helgen var inget kul. Gabbe jobbade hela helgen och jag och Elias var själva. Dum som man är får man för sig att åka till IKEA. Elias hjälpte mig bära en låda och dem sista bebis sakerna kom med hem.
Jag har en jätte duktig pojk som står ut med sin mamma nu.
I söndags krockade jag bilen med. Backade in i en idiot som skulle köra bakom. Sjukt irriterande. Jag var helt slut och han skällde på mig så jag började gråta.
Nu är det bara tre veckors arbete kvar. Med denna. Så snart ska jag få vila lite innan bebisen kommer.
Vi åker till Malmö med över påsken så då ska jag samla lite energi från familjen! <3

1 kommentar:

Unknown sa...

Vi ska pyssla om dig hela helgen. Du kan ligga i soffan med ett påskägg balanserande på magen.