03 december 2013

Favorit i repris...

...eller inte!
Fick åka in ikväll till gynakuten. Fin svägerska som man har kom hon och körde mig dit då vi precis var på G med att natta barn här hemma.
Ketoganet hjälpte inte och det gjorde fruktansvärt ont trots 10mg.
Var två nummer innan mig bara när jag kom in men en sköterska kom fram och gav mig en britts att ligga på och snabbare inskrivning.
Fick nål och morfin och behövde inte alla vänta så länge på läkare.

Dem goda nyheterna: Cystan jag hade när jag kom in för två veckor sedan är borta.
Dåliga nyheterna: Jag har fått en ny...

Han sa att jag ska kontakta min läkare i Huddinge. Ska ringa honom imorgon! Kan inte gå runt här med cystor varannan vecka ju!
Hoppas denna också lyckas försvinna av sig själv! 

Tack fina Sandra som även kom och hämtade mig sen! <3

Inga kommentarer: