09 januari 2014

Besök

Idag kom familjen på besök. Elias blev lite "tosig", sådär nervöst och blev sen ledsen. Han hade varit orolig och det släppte när han fick se mig. Men vi pratade mycket om det och han fick se ett av titthålen. Sen blev han lugnare och vi pussades och kramades. 

Precis innan dem kom fick jag en otroligt svårt anfall av narkosvärken i axlar, bröst och rygg. Trycktes i massa morfin. Så precis när familjen kom åkte jag på röntgen för att utesluta propp i lunga. (Röntgen var helt bra). Tur dem inte var där när det hände! 
När jag kom tillbaka hade dem varit och handlat massa skvallertidningar till mig. Fick även en jätte fin teckning av Elias som hb gjorde hos moster Sandra igår.

Det blir korta inlägg nu, orkar inte skriva så mycket åt gången men här kommer några bilder! 

Charlie, pappa, mamma, Alma och Elias







Inga kommentarer: