23 januari 2014

Hemma igen

Varit i Malmö i tre dagar. Gabbe har hjälpt föräldrarna att tapetsera och mamma har tagit hand om oss andra.
Vi har fikar med kusinerna, shoppat lite, myst med familjen och bara tagit det lugnt.
Såg film en kväll, Captain Phillips, sjukt läskigt spännande bra! Kunde knappt sitta still i soffan! 
Nu är vi hemma. Jag har varit hos min läkare för blödningar, är ett sår som läcker men är inget farligt som det ser ut nu. Odlingar är tagna och jag ska tillbaka för koll om en vecka igen. Får inte överanstränga mig föräns detta läkt, vill ju börja träna!
Alma har varit hos öronläkaren och allt såg bra ut, hennes öra ser lite konstigt ut bara. Men Elias har speciella öron han med så våra barn ser ut sådär väl.
Nu blir det slapp i soffan, ska se vårt sista avsnitt av Real Housewifes Of New Jersey. Tro det eller ej, är Gabbe som fått mig att börja se den med. Han gillar även Kardashians och Greys Anatomy om någon antecknar... ;-)



Inga kommentarer: