24 januari 2014

Grrraaaaa....

Kommer på ibland att jag faktiskt inte behövt ta morfin sedan operationen. Igår hos läkaren frågade han om jag ville ha mer smärtlindring, jag tackade nej och sa att jag klarade mig med Alvedon och Naproxen. 
Men jag märker av att jag slutat med morfin. Hade svårt att sova på kvällarna och googlade på restles leggs, men det stämde inte riktigt. (Vet att man inte ska googla allt men jag är duktig på att solla och ha distans till information på forum och skit). Googlade på mina symtom istället och fick upp abstinens. Japp, trodde jag inte men kroppen skriker när jag sitter stilla. Kliar och drar i benen så jag blir galen. Jo, tanken har slagit mig att det skulle lugna sig om jag tog en morfintablett men jag har aldrig gjort det. Viljan att komma över dessa abstinensveckor är större än att göra det till ett problem. 
Hur jag kommer ha det på jobbet vet jag inte. Får väl stå upp hela dagarna? Gå på stället. Stackars mina kollegor! Dem var glada att gravida bitchen är borta så kommer abstinens Anna tillbaka. Förlåt Richard! ;-)

Inga kommentarer: