13 februari 2014

En gladare mamma!

Om någon skulle sagt till mig för bara två månader sedan att jag skulle må såhär både fysiskt och psykiskt skulle jag inte tro dem.
Jag hade ont, var trött för jag hade ont, hade hand om två barn och var trött av det med. Allt blev en ond cirkel som många gånger slutade med en gråtandes mamma. Jag orkade många gånger inte vara mamma, orkade knappt vara människa, många dagar var en kamp för att hålla huvudet ovanför vattenytan. 
Nu är operationen över, smärtan är över och jag jobbar, får vara Anna. Växa och hitta tillbaka.
Jag älskar mina barn, jag önskar jag skulle vara mammaledig nu när jag mår bra. Men jag är glad att få jobba med. Få umgås med vuxna, utvecklas och göra något för sig sin egen skull. 
Tänk vad bra jag har det. Underbar familj hemma och underbara kollegor på jobbet!

Jag tror att 2014 blir vårt år! <3

1 kommentar:

Caroline sa...

Underbart att höra att smärtan är borta!