12 februari 2009

Bumbo

Igår var vi och hämtade Bumbon på andra sidan stan...orkar inte äns börja berätta vilka problem vi har haft med leverantören, men hon håller på att stänga ner sitt företag vilket nog är bäst för alla parter...hade inte rekomenderat henne vidare i alla fall!
Bumbon är gjord i typ massivt gummi, hög i ryggen, höga kanter på sidorna och en knopp mellan benen så han kommer verkligen inte åt något håll. Han tyckte det var kul att sitta själv utan att egentligen kunna... ;)

Men nu har vi den hemma, hel och fin och såhär fint sitter Elias i den!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad fint han sitter in den!
Fasen vad sur jag är på tjejen som driver det där företaget..! Fattar inte hur hon har lyckats schabbla så här mycket! Nu får jag jaga en på blocket istället, och det är lättare sagt än gjort! *grr*

Kram!

Anonym sa...

hihi..ser ut som en potta =) men vad kul för elias att komma upp och se lite =))kram.

NavyGirl sa...

Åhh va avis jag blir,skitbutik är vad det var....jaja budgivning pågår för fullt just nu

Kram

Anonym sa...

Vilken fin liten kille ni har! Jättekul att läsa bloggen också :) Ja, när blir det singstar? Vi får styra upp nåt snart! Jag och Kim vill ju träffa Elias också :) Kramar!

Anonym sa...

Helt osannolikt vilket trassel ni haft med att få hem bumbon!! Mamma och pappa hade en till H, men tror inte de bryr oss om en till mig. Får se om de "springer på" en på Blocket. Jag trivs ganska bra i sittern, coh den är med på bordet vid behov.

/Ebba

Anonym sa...

Vi styr upp nåt med Samra! Jag har inte träffat henne på länge heller, så det börjar verkligen bli dags! Kram.