27 februari 2009

Träning, shopping och fika.

Jag har Gabriel var härom dagen på Nautilus och köpte gymkort. Där får man även tillgång till badet vilket är bra så kan vi gå och simma med...och i framtiden bada med Elias. Jag var på första passet igår och fick en genomgång med en personlig tränare, han visade vilka maskiner jag skulle ha, hur jag tränade bäst för att få bort "mamma-kilona" och skrev upp ett schema till mig. Det blir mycket kondition och lite styrketräning allmänt över kroppen och senare kan man känna efter om man vill träna mer på någon muskelgrupp...som mage och gump känner jag nu!
Var skönt att komma iväg och röra på sig.

MEN...såklar kan man inte träna utan snygga kläder ;)

Sarah och Viggo på fika i stan.

Var i stan med Sarah och Viggo igår och smet in på hm medans Sarah stod med två vagnar utanför och skumpade! Vi kom inte ner med vagnarna på nedervåningen där träningskläderna fanns...hissen funkade inte och jag vågar fortfarande inte åka neråt i rulltrappa med vagnen (TUSEN TACK SARAH). I alla fall så blev det ett par svarta byxer och ett svart linne med rosa tryck på. Efteråt åkte jag och Gabriel till Täby Centrum och köpte träningskor, kom på att mina var i sönder, och så klart så hittade jag ett par svarta med rosa nike märke på och som pricken över i så hittade jag en rosa vattenflaska...ETT MÅSTE!!
Så snyggast på gymmet var man...hehe...och bra gick det. Ser fram emot att gå snart igen!

Vilka snygga skor...!



2 kommentarer:

Anonym sa...

haha..vad roliga vi såg ut =)
har jag munnen full med mat lr? Viggo ser road ut! Vad du är duktig! men vist blir det roligare med nya kläder, känns bättre på någe vis...eller är det fåfänga?
Jag är precis lika dan!

Anonym sa...

gillar jag randigt lr? =)