26 maj 2013

Morsdag

Denna dagen är äntligen över. Jätte konstig och jobbig dag.
Jag har mått så dåligt hela dagen, över allt och inget. Ledsen för att jag blivit för lite uppvaktad, ledsen för att när jag äntligen kom ut idag och drog på shortsen så började det regna, ledsen för att Alma behövde äta precis under Elias fotbollsträning och självklart tog jag matningen så jag missade den för jag satt instängd i cafét, ledsen för min mens och vad-ska-hända-nu tankar, ledsen för att jag inte kan gratta min egen mamma ordentligt, ledsen för att jag blev trött och fick ont i huvudet för att vara ledsen...
Sen blev jag arg på mig själv och varit ledsen över det. Vilka "problem" jag har! Jag har två underbara barn och en sambo som älskar mig, jag har en underbar mamma som jag pratar med var varannan dag i telefon med.
Idag är det morsdag och vissa har inte sina mammor vid liv som dem kan gratta och vissa har barn dem inte kan bli grattade av.
Livet är orättvist...

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är hormonrna vännen... Det blir bättre snart... Finns här om du bara vill ringa och vara ledsen.
PUSS