30 maj 2013

Träningsvärk

Idag åkte jag till Hagaparken direkt efter Elias lämnats på dagis. Efter en timmes power walk mötte jag upp mammakompis Cicci och vi pw 30 minuter till. Backigt och grusigt. Min första riktiga långrunda. Svetten rann och  andfådd som få.
Dock taggad att få min kondition tillbaka!
Svettiga och välförtjänta satte vi oss och fika med en annan mamma kompis och två blivande mammor. Båda beräknade nu i juni.
Två latte senare åkte jag och Alma till Mvc för att kolla min blödning, den har dock börjat ge med sig så det var inget konstigt. Ska dock åka in akut om det skulle hända igen och inte boka tid.
Sen blev det att åka till faster Sandra som hade hämtat Elias på dagis. 

Har vankat fram och tillbaka med Alma här nu och känner hur träningsvärk i lår och rumpa börjar smyga sig på.
Så otränad! Hoppas jag kommer upp ur sängen imorgon...
 



1 kommentar:

Cissi sa...

Härligt! Tack för idag!