17 oktober 2013

Om 12 dagar...

...ska denna utvecklingsperiod vara över för Alma enligt appen! Hon är inte världens lättaste just nu! Hon ska inte göra något...inget är kul! 
Stämmer helt med appens förklaring:

Inatt vaknade hon dessutom kl 03, hon fick mat och skulle sen inte sova. Jag fick halv panik (jag sover så sjukt dåligt nu som det är) så Gabbe satte sig och sjöng hennes godnatt visa. Men när ungen börjar jollra med så vet man att det inte är lönt. Jag gick upp med henne så Gabbe fick sova och vid 04 började hon dra sig i håret och öronen som hon gör när hon är trött. Tacksamt nog sov hon till 7.30 sen!

Nu sover hon igen, jag inhalerar kaffe och när hon vaknat ska vi åka och handla kläder som jag kan ha på Stellas dop imorgon. Jag ska läsa en dikt och allt, måste vara snygg! ;-)
 

Inga kommentarer: