16 oktober 2008

1 vecka till beräknad födsel

Vecka 39

Nu är det snart dags...1 vecka till beräknad födsel men man får väl ställa in sig på att gå över.

Det börjar bli tungt, jag börjar är trött, det blir inte så mycket sömn, humöret börjar svaja igen...varning (!) hormonerna är tillbaka!
Förlåt alla ni som får ta skiten...men jag bryr mig inte...jag får tillbaka det när ni är gravida ska ni se! *flin*

Om jag inte är så social nuförtiden så är det inget personligt...jag är inte social med någon, knappt Gabriel änns...och skulle ni fråga honom så skulle han ändå råda er att avstå från längre möten med mig...
Allt är på egen risk...tack Samra som tar risken med att komma hem till mig! *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag klarade mig fin fint, om jag själv får bestämma. Hehe. Du var så snäll så, jag fick sitta lite på yogabollen (hette den så?).