15 oktober 2008

AFF

Måste bara passa på att tacka alla mina kära nya vänner i ankomstgruppen 2008/10 på alltförföräldrar. Där stöttar vi varandra genom allt och alla är beräknade till samma månad så vi går igenom alla faser tillsammans.

Inget är för pinsamt att fråga, man känner sig inte så ensam i sina krämpor och dem förstår en på ett helt annat sätt. Vi klagar på illamående, svullnader, männen, städning, tjocka magar, viktuppgång, folk som inte fattar att en gravid mage inte är fritt fram att ta på och vi gnäller av oss på alla dumma kommentarer man får under dessa månaderna!
Allt mellan himmel och jord men såklart är det mest gravid och bebis prat!

Vi är i alla olika åldrar, en del förstföderskor som jag själv men många med barn sen tidigare stöttar oss "nya". Vi nojjar upp oss om allt som bebisen behöver och dem lugnar och peppar.

Vi delar tankar och funderingar, hjälper varandra finna svar eller ger tips. Många stunder undrar jag vad jag skulle gjort utan er!

Har även haft nöjet att träffa en del av dem på en fika i stockholm!
♥ ♥Tack! Ni betyder jätte mycket för mig!♥ ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv!! :-) Så himla skönt att vi finns där för varandra, för stöttning coh peppning. :-)


Kramar!