17 oktober 2008

Sista bm-besöket?

2008-10-17

Idag var vi hos barnmorskan...hoppas det var sista gången, är idag +4 dagar. OM han inte kommer så har vi en tid torsdag nästa vecka då hon bokar en tid till igångsättning.
Så senast måndagen den 27 oktober är han här!
Allt såg bra ut i alla fall, han trivs där inne, har fortfarande inte fixerat sig riktigt men han är på rätt håll i alla fal...

Det är inget kul att gå över, trodde inte det skulle va såhär jobbigt faktiskt. All energi är som bortblåst, jag är trött och grinig, det är inte lika mysigt med magen längre och tiden går sååå sakta.
Gabriel är med trött, inte av sin mage dock *hehe*...utan att gå på helspänn hela tiden. Så fort jag ringer eller om jag stönar till så sitter han i taket.

Nu har vi besämt att vi inte räknar plus dagar längre utan vi ställer in oss på den 27e. Så...om senast 10 dagar är han här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner igen det där med väntan.. Så jäkla jobbigt! Sista plus-dagarna var det som att jag gick i ide. Svarade inte i telefonen, orkade knappt klä på mig, än mindre gå ut och handla..
Får hoppas att han tittar ut snart. :-)

Kram!