28 februari 2013

Badrums status

Äntligen är dem klara med badrummet. Allt är på plats (från deras sida) och idag var städarna här och grovstädade hall och badrum. Tyvärr får jag inte använda tvättmaskinen ännu. Besiktningen är imorgon 15.30 men sen. Som jag ska tvätta. Jag ska tvätta hela helgen, allt, även det som är rent. Som jag ser fram emot det, speciellt Brittas kläder, äntligen ska allt bli rent.

Ikväll ska Gabbe till Hornbach och Ikea och köpa bänkskiva och skåp. Sen måste vi i helgen åka och köpa duschvägg. Sen är allt det stora på plats.
Sen ska det in krokar till handduk vid vasken, tork till dusch handdukar och ett tvättställ. Får se när vi hinner fixa det.
Nu har vi i alla fall snart ett fungerande badrum! Yeay!

På lördag ska jag och Sabina ha Sabanna dag! Vi ska till den stora second hand butiken i Upplands Väsby. Hoppas jag är lite mer på benen till dess annars kommer jag väl svimma halvvägs, men det är det värt!
Sabina får bära mig genom butiken! ;-)

1 kommentar:

Sabina sa...

Jag bär dig så gärna! Med dina extra 20 kg ;)