23 februari 2013

Heeelt slut

Idag var vi en runda och shoppade till Elias. Tant Sara var med. Elias ska ju bara ha skjortor till dagis och eftersom han har mest finskjortor som är stela och tighta så tänkte vi köpa lite nya som är mjukare och mer lediga att leka i. Vi hittade tre skjortor och sen godkände han faktiskt tre piké tröjor med för dem såg ut som skjorta på kragen och pappa har alltid såna. Så nu hoppas jag vi kan lindra den diskussion lite var dag.
Sen blev det lite lunch. Jag, Sara och Gabbe åt bakad potatis med röros och Elias åt räksmörgås. Vår lilla finsmakare!
Hittade även en morgonrock. Den var så mjuk så den smälte i händerna, och luva hade den med så jag tror jag kommer bo i den ibland. Fanns enfärgade också men jag körde på en storblommig. Jätte fin!

Efter Täby Centrum åkte vi till Willys och storhandlade. När vi kom hem hade jag ont i var millimeter av kroppen och la mig en stund med Elias för att kolla på tv och vila. Över tre timmar sov jag och hade nog lätt kunnat sova tre till men kan inte sova bort hela dagarna ju.

Till middag blev det hemma gjorda hamburgare. Sen Alvin Och Gänget 3 med lite godis.

Nu blir det någon film som jag väl kommer somna till igen! God natt!








Inga kommentarer: