03 februari 2013

Helgens besök

I lördags kväll var vi och träffade mina föräldrar på middag i stan. Elias sov över hos kusin Nora.
Mina föräldrar hade varit och sett Jesus Christ Superstar. Sen blv det BBQ Grillhouse. Dem andra drack vin och öl, jag drack apelsinjouse och dem beställde mixer grill med hummer. Själv fick det bli en 200g biff då jag har en i magen som gör att jag inte får plats med så mycket.
Men sjukt gott var det!
Sen gick vi och tog ett glas till på en annan pub innan vi åkte hem.
Men i morse åkte vi och hämtade mormor och morfar och överraskade Elias. Han var på stallet med the Fällmans. Vi köpte med fika och kaffe på vägen.
Han blev jätte glad när han såg dem och sen har dagen gått i ett med bus!
Han däckade utan ett ord kl 19 ikväll. Helt slut!
Men vi alla är nog helt slut! Så nu ska jag och min man lägga oss framför tvn och käka lite glass!
En ny vecka imorgon!







1 kommentar:

Unknown sa...

Jag var fortfarande mätt när det var frukostdax. Gott var det.