15 november 2013

Bantningstips!

Skaffa en blåsa stor som en dinousarie längst bak i munnen, precis där tänderna går ihop. Smärtsam men fungerande metod. 
Jag har ätit sammanlagt ca 2 portioner soppa i många omgångar, ca 4 dl proteinshake, en lussebulle (efter massa smärtlindring på blåsan) och druckit några glas vatten och ca 2 koppar kaffe sedan i tisdags.
Det går så fruktansvärt ont bara av att dricka vatten, mat äter jag gråtandes för att jag måste typ. Så på 3 dagar har jag knappt fått i mig något. 
Kan knappt prata utan att dreggla och göra grimaser. Elias frågade innan varför jag var så arg när jag pratade. Nej vännen, det är såhär mamma pratar och ser ut nu bara!
Stackars unge! 

Som att endometrios och cysta på äggstocken inte var tillräckligt smärtsamt och jobbigt...
Var energilös som det var innan men utan mat blir det inget bättre. Huvudet dunkar och vänster ansiktshalva känns dubbelt så stor än vad den är.

Ikväll brast det för mig. Slog lampan i huvudet när jag reste mig från soffan och det var droppen. Har bara gråtit som ett barn sedan dess och tyckt väldigt synd om mig själv. Måste man få göra ibland!

Inga kommentarer: