30 november 2013

Jag är kvar...

Hjälp vilken tuff väcka det har varit. Haft ont i magen som vanligt men även sjuk värk i nacke, axlar och huvud. Har problem att sova och somnar aldrig innan midnatt. Mycket tankar.
Tiden går snabbt, snart är det jul.
I helgen ska det städas och pyntas här hemma, på söndag ska vi hem till ett par vänner på adventsfika.
Har idag betat av 4 julklappar "live" och 3 stycken online. Blandannat Elias morgonpresent på julafton. 
Nu är det bara 3 kvar men något måste jag spara till sista dagarna så man kan ge sig ut i stressen med alla andra! ;-)
Dem hade ju 25% rea på allt på br's hemsida så jag betade faktiskt av en del till bättre pris! 
Även julkort är beställda idag, bättre sent än aldrig! Förra året blev det inget julkort, jag sov mig igenom graviditeten så det glömdes bort eller hanns inte med eller något... Men här är för året innan dess:


Inga kommentarer: