14 november 2013

Dagens

Vissa dagar måste man påminna sig själv om dem bra sakerna i livet så man inte grottar ner sig i onödan. Idag är en sån dag.
Inte bara att jag har ont i magen utan sovit väldigt dåligt och har en blåsa stor som en apelsin i munnen så jag kan inte äta. Så jag är grinig, trött och hungrig!

Men...
- huggen i magen är faktiskt inte riktigt lika jobbiga om jag känner efter
- kände för att avboka dagens mammadejt och bara ligga i soffan och tycka synd om mig idag, men ska snart ta en uppiggande dusch och sen packa ungen och åka i alla fall (hejja mig!!)
- på måndag åker jag och barnen till familjen i Skåne, det ser vi fram emot! 

Så, där var mina tre positiva idag. Nu tar vi tag i denna dagen! :-)

1 kommentar:

Natalie sa...

Man mår bra av att tänka positivt. Jag skulle själv behöva tänka och göra minst 100 saker som är positiva just nu.....
Känns som jag just nu bara är.
Längtar tills du kommer hit ♥