15 april 2013

Dagens friss besök

Var så skönt att bli ompysslad. Slingade håret och klippte topparna. Kände inte att det var läge för uppklippningar, lugg elle annat kul. Vill ha det praktiskt ett tag.
Men jag blev väldigt nöjd. Blondin är tillbaka, mer eller mindre. Sen gör solen sitt och när det finns chans igen får vi lägga ett lager till för att ljusa upp mer.
Känner mig som en ny människa!

Skulle även behöva raka benen dock, men kommer verkligen inte ner. Jag ser ändå inte benen men hade varit trevligare för andra och känts trevligare om dem hade varit rakade. Äsch! Vem bryr sig!

5 kommentarer:

Unknown sa...

sätt dig ner i badkaret ska du se att det funkar ;)

PUSS

Elias och Alma sa...

Det ska jag testa! Får bli kvällens projekt! :)
Puss

Sabina sa...

Skit i och raka. Skulle Gabbe raka benen inför en op?

/Sabina den orakade

Elias och Alma sa...

Nej men visst är det så. Men det är inte för operationens skull, är för min egen. Hade varit skönt att göra det! :)

Unknown sa...

hur gick det? kom du upp ur badet? ;)