11 april 2013

Sammandragningaaaaaaarrrrr....

Har så sjuka sammandragningar nu. Varit vaken halva natten, så fort jag vänt mig i sängen har jag fått onda sammandragningar. Det trycker neråt och spänner i rygg och ljumskar.
Dem är inte regelbundna så det är bara för att träna livmodern. Kan någon berätta för den att det inte är lönt för jag ändå ska snittas?
När jag var på mvh igår sa min bm att det nog inte är meningen att jag ska föda normalt för hon ligger med huvudet neråt men det är också allt. Hon ligger fortfarande högt uppe i magen, inte i bäckenet. Precis som Elias fortfarande låg efter 12 timmars förlossning. Han gled heller inte ner.
Nej, lite kaffe och frukost och sen lite vila på det. Ska iväg och köpa Gabbes present sen och har en fika inkokad med två anda blivande mammor. Dem ska ha om 2 månader dock så dem är lite smidigare än en annan!

Inga kommentarer: