25 mars 2010

Drömhuset...

Jag och Gabriel vill ju snart flytta till hus och det är klart ideér som snurrar i huvudet hela tiden. Vissa har jag berättat för Gabbe och hans skrattar och säger att det är omöjligt, jag tycker han är negativ! Tex. så skulle jag vilja ha en hel vägg med ramar i olika storlekar med en lampa/spotlight bakom vardera, själklart ska detta byggas in i väggen så det inte syns sladdar. Tänk vad coolt när man släcker ner och det bara lyser fram på sidorna av ramarna med fina bilder av familjen. Mys pys tyckte jag, Gabbe pratade något om brandrisk...jag ska nog komma på en ideé så jag kan få min ram/lamp vägg!
Men något som jag velat ha är inbyggd vinkyl med glasdörr i köket, men idag fick jag ett mail från mamma och jag tror jag ska göra såhär istället...vinställ delux!

Någon som vill komma över på ett glas rött??

Inga kommentarer: