26 mars 2010

Mamma gästspelar i Malmö

Sitter nu på jobbet, precis ätit lunch och slappar nu med en kopp kaffe innan det är dags att hoppa ner i papperna igen. Har en del fakturor som måste fixas innan helgen och några resor kvar att boka. Kl 17 är det dags att gå hem för att packa sen bär det av till Bromma och vidare till Malmö. Min kära syster Maria fyller 18 och har sin 18års fest imorgon tillsammans med kompisen Rebecka, jag ska hjälpa till och styra upp festen (enligt min mamma betyder INTE det att dansa på bordet...hmmm, vad ska jag då göra? *chock*) och ta hand om allt så Maria kan få njuta av sin fest! Kommer bli jätte kul. Hon (läs:pappa betalar) har hyrt fin lokal, köpt fin klänning (jag fick ångest för jag inte hade något nytt så jag rotade genom Samras garderob och hittade en jättefin klänning jag ska låna) och utanför står brödrarna som vakter så bara rätt personer kommer in.
Ska fota och bjuda på bilder sen...usch tänk att det var inte mer än 3 år sedan man själv var 18...hrm! ;-)
Ikväll ska jag dock åka direkt från Sturup till Lilla Torg och möta upp min kära vän Marie. Med henne vet man att det blir en lyckad och trevlig kväll. Så om 9 timmar sitter jag tillbakalutad med ett gas vitt i min hand...nice!
Det finns inget ställe i stockholm som är som lilla torg. Inget ställe med samma mysighets faktor, finhet, renhet, stilhet, vinhet, bästhet! Inget kan slå Lilla Torg. Jag har även 08-vittnen som erkänner detta faktum med!

Håll ut Lilla Torg, jag kommer snart, HÅLL UT.....

Inga kommentarer: