10 mars 2010

Gårdagen med magont!

Igår när jag vaknade hade jag så sjuuukt ont i magen och var spyfärdig hela dagen! Jag varvade mellan soffan och sängen... Elias tyckte jag var skit tråkig och röjde runt som en galning här hemma så de såg ut som ett bombnedslag! När Anna ringde ochs skulle kolla hur vi hade det så kunde jag knappt prata för att jag höll på att kräkas.. Anna, Smart som hon är fixade backup med moster gudmor Samra som plockade upp honom och gick ut och lekte i lekparken en bra stund så jag kunde vila ut mig! Jag vill bara tack dig moster gudmor för hjälpen du är värd guld och lite till!! Men nu har vi inte massor med guld och pengar så du får en lite stund i rampljuset på bloggen!
Tusen tack än en gång gumman!!


1 kommentar:

Samra sa...

Alltid kul att få umgås med underbara gudsonen....!!!!! Anytime!