16 mars 2010

En riktig fixardag!!


Idag vaknade Elias kl 06.00 och tyckte att han var utvilad och glad så vi han säga hejdå till mamma och ta tag i våran " Tvättsituation".... jaaaa de var sjuuukt mycket tvätt! Som tur var hade den personen som bokat klockan 07.00 inte börjat så jag snodde deras tid efter en kvart.. ( Som man får göra..) och bokade tiden efter så att jag han tvätta klart aaaaaallt! med min extra energi som jag hade så började jag stor städa som en tok här hemma så nu är de rent överallt!! jag skurade tom. toaletten !!!! aja nu har jag lagt in en hel kyckling i ugnen på 60 min så anna och elias kan äta när hon kommer hem för jag ska iväg och jobba.... mmm kul va..? Näää men de är ok.. jag tänker bara på hur skönt de ska bli med lite pengar!!!! Snart ska vi ut i solen och leka med Dorian! oooooh yeah! Ska kolla med Illka om han är sugen på att ta en liten Hof nere på uteserveringen medans ungarna kutar runt... hmmm kanske... :o) Hare!!
visst ser den god ut.. då ska ni känna lukten!!!! :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart ni ska ta en öl, förtjänar du efter denna dagen! PUSS // mamma