17 mars 2010

Ny vårgarderob.

Elias behövde en ny garderob med kläder inför våren. Tänkte inte gå egenom vad jag gjorde förra våren med att hitta shorts och tröjor. Hittade man i rätt fär i ena affär så hade dem inte hans storlek och hittade man rätt stolek i nästa affär så var det fel fäg...ni förstår vad jag försöker säga. Denna gången lutade vi oss tillbaka i sängen och gick in på hm.se och gjorde en beställning, klickade på beställ och wips så var det hemma hos oss och är nu tvättat och klart! Smidigt värre... :D
Nu är han redo för våren och dagis som han börjar om 3 veckor. Tar kanske ett tag innan shortsen kan användas men dem ligger fint och väntar. Hur kul det än är att shoppa till honom så är det rätt skönt att han inte växer lika snabbt längre. Dessa kläderna i storlek 86/82 kommer han kunna ha ett ba tag.

1 kommentar:

Nettis8209 sa...

jättefin blogg=)
jag har också sen sån där street tröja med ögon och mun..vet inte vad dem kallas. Men min är turkosblå och långärmad.
Jättehäftiga tycker jag=)

Fina bilder.
Är du ofta på hägernäs fam c?