25 januari 2013

Rygg aj

Har varit otroooooligt glad över att min rygg har hållit så långe som den gjort. Med Elias blev jag sjukskriven på 50% i vecka 15 och 100% i vecka 20 för foglossning. Denna gången har jag inte haft några problem mer än trötthet i ryggen men det är normalt.
Men nu börjar den kännas. Har ont när jag sitter på jobbet, ont när jag står och går och på kvällen har jag ordentligt ont. Bäckenet värker ikväll, ligger på värmedynan i sängen med kudde under knäna.
Det är absolut fortfarande okej. Har varit med om värre smärtor liksom men jag känner att det smyger sig på mer.
Nu har jag ordinerat mig själv vila och att jag måste tillåta mig att göra det speciellt på helgerna. Jag måste inte alltid springa med grabbarna på lekparker och i pulkabackar. Jag har svårt att ta det lugnt, ska gärna flänga med över allt!
Bättre att vila på helgerna så jag orkar jobba än att jag är helt slut på måndagen och har en lång arbetsvecka framför mig.

Andas in, andas ut...

Inga kommentarer: