11 januari 2013

SKÄMTA!!!

Jag öppnade precis en ny förpackning Postafen. Tog ut en. Delade den. La den ena delen på mobilen så den inte skulle försvinna på det vita bordet. Den andra delen la jag tillbaka i förpackningen. När jag skulle lägga tillbaka förpackningen i sängbordslådan såg jag att jag mådde som innehållet. Fotade detta och lägger ut på bloggen som ni ser i förra inlägget.

Nu till problemet. Vad hände med min halva postafen som jag lagt på telefonen? La jag den på bordet? Har jag tappat den? Har jag svalt den?
Jag vet ju att jag la den på telefonen för att kunna se den. Eller tänkte jag bara det? Hittar inte den på golvet. Den har inte ramlat ner i lådan heller. Jag har en flaska vatten på bordet, men smakar inte vatten i munnen. Smakar vatten? Har jag druckit? Känns inte bekant att jag lyft flaskan. Eller?

Tur jag inte kan överdosera men en halv bara så jag tog den andra med. Så antingen kommer det hjälpa lagom mot illamåendet eller så kommer jag snart tokdäcka och sova väldigt gott inatt som jag gör på en hel!

Gravid demens delux!

Inga kommentarer: