19 januari 2013

Vår lördag

Dagen började med att Elias kom in till oss kl 7.30 på morgonen. Detta var fjärde natten i rad han sovit HELA natten själv i sin säng utan att kalla en enda gång! Jag och Gabbe sov en timme till medan Elias låg emellan och kollade barnprogram.
Sen blev det en lång god frukost.
Kl 11 åkte vi alla till badet. Även jag badade. Valrossen. Var skönt att känna sig lite tyngdlös och det var varmt och skönt i barnpoolen. Men trött blev man så efter badet blev det lunch sen slapp i soffan en timme medan Gabbe gymmade. Sen åkte vi en runda och kollade löparskor till Gabbe. Passade även på att åka och hämta Baby Box på Babyland.
En runda till Täby Centrum där jag fick värsta sockerfallet. Blev yr, illamående och helt matt och orkeslös. Men efter en glass med både frukt och godis på kon jag tillbaka.
Gick in en runda på Åhléns, såg att dem hade halva rea priset på barnkläder. Och rean i sig var väldigt bra från början. Var tvungen att dubbelkolla att det stämde. Det blev 4 legings, 2 klänningar, 1 tunika och 5 par strumpor för 204 kr. Inte dåligt va?!
Sen åkte vi till Sandra, Magnus och Nora för middag och lek. Och här sitter jag nu med matkoma!
Ska snart hem och bädda ner mig efter en lång dag!



1 kommentar:

Sabina sa...

Skönt att veta att ni lever! Vi har kollat upp mot er några gånger idag men det har verkat som ni inte varit hemma :) Vi tänkte ta oss till badet imorgon. Innan eller efter kanske vi kan leka?