02 februari 2010

En helt vanlig Tisdag...

Ja då var de andra dagen på min pappa ledighet men de känns inte riktigt som de... Då undrar du säkert... hmmm... varför? JO de ska jag berätta för er! Min kära flickvän och modern till min busunge till barn fick inga uppdrag på sitt jobb så hon fick vara hemma med oss hela måndagen och tisdagen! Ganska skönt måste jag säga! MEN.. Imorgon är de på allvar!!! Då är jag hemma alldeles själv....! HJÄÄÄÄLP!!! hehe! näääää de ska bli jätte kul! och vi ska till öppnaförskolan för första gången bara fader och son. Iallafall... Denna tidag började med att vi tog en liten tur till Elias Farmor och lämnade av en fungerande stationär dator till henne och ett fint databord! Elias busade med farmor som aldrig förr! Dom rände runt i hennes lilla tvåa och lekte kurragömma!
Sen var de lunch som bestod av bara en flaska välling... för att vårt lilla monster har såååå ont i munnen pågrund av alla dessa förbannade tänder som får för sig att komma ut på samma gång! Efter att han hade vaknat åkte vi till polarn Elton och kollade in Erika och Tommys nya lägenhet! Mycket fin måste jag säga och mysig! Där bjöds de på Göteborgs kex och föräldrarna fick lite kaffe! Sen var de dax för middag hemma som bestod av fläskfilé med potatis och kokta grönsaker till lilleman och nästan de samma till oss.. minus potatisen och med mer sparris! Vi håller på med att tänka på vad vi äter lite nu... funkar hyffsat... man har droppat från 91kg till 88kg på en och en halv vecka! känns bra! Innan läggdags badade Elias en liten stund och nu sover han sött och vi hoppas på att de håller i sig inatt för de senaste nätterna har varit en mardröm! Har typ gått upp sisådär 100 ggr och gett honom nappen... aja nu är de dax för sängen! Sov gott alla och imorgon kommer de nog lite mer här ska ni se! HEJ HEJ!



Polarna sitter och käkar kex i soffan!
(Lite suddiga bilder.. Tagna med mobilen..)
Elias tar lite när Elton inte tittar..


Posar lite med sin fina badrock!










Inga kommentarer: