21 februari 2010

Längtar verkligen till våren...

SHHHHHIIITT vad jag längtar till våren! Kan värmen komma snart så man kan sätta på Elias hans schyssta kicks! Han har ett par addidas sneakers som är grymma.. Han gillar dom för dom är så lätta mot dom andra vinterskorna som han måste ha nu.. Iallfall så ligger Elias och sover så jag tänkte passa på att blogga lite... Satt här på datan och tittade lite på inomhus skorna jag tänker köpa till lillen! Dom är så jääääla Fresh alltså! Anna har varit inne på att köpa några sorts mockistofflor med stjärnor eller som ska likna fotbollsskor.. Men jag tycker dom jag hittade på vincent är mycket coolare! Dom andra känns lite mer som bebis tofflor.. Vad tycker ni?

Dessa kostar 189 kr plus frakt på 59 kr!


Dessa kostar 249 kr i täbycentrum!

1 kommentar:

Pillan sa...

Vincent inneskorna var finast =)