04 februari 2010

Torsdag.. då är de RYTMIK TAAAJJJM!

Idag är de torsdag och den andra dagen jag är ensam med illbattlingen! En inplanerad rytmik timme stod på spel.
Vi började dagen med att gå upp kl 08.30!!!! UNDERBART! (plus att jag bara var uppe typ 4 ggr inatt!) sen tog vi de lungan och Elias åt sin vällning. Tänkte ta bussen som gick kl 10.06 och kommer fram 10.26 men kom på att man måste ju gå en bit från bussen! så jag tänkte lite fort att jag kollar om de går en tidigare buss så han hinner käka lite innan ( vilket han sket i ändå... väägrade!) när jag knappar in på datan ser jag att bussen går om 7 min!!!! så jag rycker tag i Elias, kastar på honom kläder och spurtar ner till bussen! Vi hann grymt bra! rytmiken var iallafall skit kul och man märker att Elias verkligen tycker de också! En riktigt bra förberedelse för Förskolan som kommer krypades sakta men säkert... 6 april börjar Elias på Hyttens förskola som ligger ett stenkast ifrån våran lägenhet... Men de bästa av allt är att han kommer få gå på samma avdelning som sin bästaste polare VIGGO!!! YEAH!

Aja här kommer lite videoklipp från rytmiken!

Salsa kungen! kolla fotarbetet! Tony Irwing skulle gett en 10 utan problem!

Hela ligan!

Inga kommentarer: