03 februari 2010

Öppnaförskolan för första gången...

Ja då var de första gången man var ensam med Elias på öppnaförskolan! Roligt! De ända var att jag förstår varför Anna tar bilen den lilla biten upp till flygkårsvägen... trodde hon var lat.. men de går fan inte att komma fram med vagnen på trotoarerna! Dom är ju alldeles fulla med snö!! dom plogar ju upp all snö från vägen! Aja.. de var kul iallafall och han skötte sig jätte bra!nu sover han lunch så jag passar på att skriva lite.

lite bilder från öppnaförskolan





5 kommentarer:

Anonym sa...

GABBE! JAG ÄLSKAR ATT DU BLOGGAR! har läst allt nu och det är skitkul! kul med bilder på sånt man e med på =)
är det okej om jag länkar till min blogg?? har du lösenet till den annars säg till om du vill ha


Erika

Anonym sa...

vad snyggt du gör me designen!!!


erika

Anonym sa...

Visst var det svårt att komma fram...Vad bra att ni hade kul, er första pappa/son dag!
Saknar er!

// Mamma på jobb

Elias och Alma sa...

Ja Erika de är klart! skicka över lösenordet! och tack!

Älskling! visst blev de bra! hoppas du är nöjd! puss

Anonym sa...

användarnamn: taby
lösenord: tabytaby

www.taby.blogg.se


ERIKA