13 februari 2010

Inte orkat helt enkelt...

Tja! Som ni kanske märker har de inte kommit några inlägg nu på typ två dagar.. Jag har helt enkelt inte pallat! Men nu är jag igång igen och tänkte berätta lite vad som hänt under dessa dagar! Jag kan börja med torsdags kväll då.. Ja de blev bowling på ballbraker med alla arbetskollegerna. Vi började bowla kl 17.00 och käkade en grymt god oxfilé medd pommes och chilli béa... Då tänker du.. Men försöker inte han gå ner i vikt? JO men nån dag får man väl synda lite!! Och OJ vad jag syndade den dagen! Vi drack en MASSA öl och boowlade som fääään! riktigt kul! kl 2.30 slirade jag in med taxin på parkeringen och var i säng vid kanske 3.00 typ.. Inte så kul när Elias vaknade kl 07.30.... De är iof ganska skönt att Elias är rätt snäll på mornarna och kan kolla på barnkanalen en stund innan han blir helt galen och ska leka! Lite bakis och trött ställer jag mig ( När Elias sover.. och jag egentligen också ska sussa..) och börjar sätta upp foder och måla klart väggen in till hallen... plus att jag åkte med Elias till Willis och handlade inför damernas afton här hemma.. På kvällen ryckte jag upp mig och lirade lite fotboll med grabbarna i täby kyrkby! Har en grym träningsvärk i ryggen och röfva idag må jag säga! Efter fotbollen åkte jag och Wille hem till oss för att äta lite tacos som fanns kvar! De blev em sen kväll denna också... Ja då kommer de till idag då.... De började med att vi åkte till farbro Jocke och kollade på hans nya lägenhet som han ha köpt sig! En skit skysst 3:a i solna! den har egen uteplats och eftersom att den ligger med rutorna mot gatan och parkeringen har den förra ägaren smaskat upp polaroid film på alla fönster så att man inte ser in men man ser ut! As coolt! Den va iallafall toppen fräsch! bra köp Jocke! efter de åkte vi till täby centrum så att Elias kunde leka av sig lite innan vi åkte till mostergudmor Samra som bjöd på mat! Jätte trevligt! Såååå nu vet ni hur de har gått för oss! Hare gött!

ps. Vi har fått tillbaka våran kamera nu!! Måste bara komma ihåg att ta med den.. hehe!

Inga kommentarer: