18 februari 2010

Tillökning i familjen...

...ja, i augusti kommer en ny bebis. En liten söt bebis som vi ska gosa med och skämma bort! Helt underbart! Vet ni vad som är ännu underbarare? Att vi kan lämna bort den när den skriker... Nej precis, det är inte jag utan Sandra som är gravid, Gabriels syster! Elias ska bli stor kusin! Haha...trodde ni det var jag? ;)

Vi längatar alla, ja speciellt Sandra och Magnus kanske men vi alla ser fram emot detta lilla knyte! Kroppen växer på henne lite "här och där", en jätte fin liten mage har hon fått men Elias intresse sitter lite högre upp. Han sätter sig i hennes knä mot henne, pekar fram och tillbaka och säger "Tutte däää, tutte däää, tutte dääää, tutte däää....". Typiskt män! Det börjar tidigt!

Men det jag egentligen vill säga är GRATTIS och vi ÄLSKAR ER!
Här kommer första bilden på lillgrodan!


1 kommentar:

Natalie sa...

Hahaha Anna... Jag gick på den... Det gäller ju att läsa allt innan man ropar hej.... Där fick du mig allt... Jag var överlycklig för er skull... men Haha NAtalie där fick du......