10 februari 2010

Lite mer om igår..


Ja jag skrev ju inte så mycket om igår men tänkte göra de nu. Ja som ni förstår så var vi i sollentuna centrum och skulle njuta av en trevlig liten lunch... men va fan är de med foodcourtsen och ta betalt alltså???!!! 89 spänn för typ allt!!!! sjukt alltså... så vi åt på balders istället... lite tant och gubb hak men dom brukar ha ganska god sallad! När jag frågade om dom hade mjölkfria produkter så att Elias kunde äta så var de jätte jobbigt... Ja de mesta innehöll mjölkpulver... MEN pyttipannan var clean... jag tänkte mig typ lite tärningsstekt potatis med köttbitar... MEN ICKE! de var felix fryta små skit bitar!!! klassigt!!? sen till råga på allt så kommer husmor ut... JA HUSMOR! inte nån kock ut och säger på lite finladssvenska att " Ja.. jag måste ju steka ägget i smör...." hon såg verkligen jätte bekymrad ut över detta, varpå jag svarar att hon kanske kunde steka i... tjaaaa jag vet inte OLJA KANSKE!? de tyckte hon var konstigt, mumlade nåt och gick in i köket. För att inte komplisera de ALLT för mycket för gumman så sa jag till dom att han kunde käka pyttipannan utan ägg.. De var helt ok.. Å gissa vad som kom ut på toppen av Elias talrik när den kom ut? Trummvirvel tack... Ett stekt ägg!! Otroligt alltså... Aja Elias åt upp, jag åt en sallad med feta och kyckling och mamma käkade en paella. Trevligt hade vi iallafall.


Måste också informera om att klinkern i hallen är fogad så nu är vi på väg mot en klar hall!! YEAH!

Hett tips! Svart fog är skit snyggt men sjuuuuuuukt jobbigt att tvätta bort från klickerplattorna!!! De är så mycket pigment i de så man får byta vatten typ 100 ggr!!!

Lite dålig bild men man ser iallafall något hur de ser ut.

Inga kommentarer: