06 februari 2010

Helg... eller??

Ja idag är de lördag... och jag var uppe kl 07.30 för att åka och extra knäcka lite.... sen vart de inte bättre av att jag var hemma hos min kära vän Wille igår och lirade Fifa 2010 till kl 02.00!! Vi skulle egentligen spelat riktig fotboll men dom hade bokat in hallen till nån knatte tunering.... MELLAN KL 20.00 TILL 23.00?! Vilka knattar orkar de?! Aja ska hoppa in i duschen för att vi ska iväg och ha en riktigt mysig lördag med syrran, Mange och några kompisar till dom! Kanske kommer lite bilder därifrån senare om jag orkar! TJA!!!

3 kommentarer:

Natalie sa...

Välkomna tillbaka.. Men det verkar som du Gabbe har tagit över bloggen.. hehe.. Det är väldigt intresant att läsa. Kunna följa er från Skåne.. Hoppas ni har det bra. Det verkar så iallafall. Många kramar från oss i Staffanstorp... :)

Gabbe sa...

Tack Natta! Vi har de super här! Underbart att vara pappaledig! vi kanske syns i april? Då tar jag med mig målarstället så fixar vi jasmins rum! ;o)

Natalie sa...

Låter super.. Krama om familjen :)