05 februari 2010

Fredag!!!!!!



Vaknade upp imorse kl 08.00 av att Elias gnydde.. Helt underbart att han nästan sovit hela natten!! Åt inte en ända gång!! Packade iordning sonen och pallade oss över till farmor! Jag har nämligen gett henne en jätte fin stationär data som funkar kanon för henne! Insallerade om Windows så den skulle fungera perfa! Elias hade jätte kul med farmor dom busade som vanligt medans jag fibblade med datan... Sen var de lunchtajm... de erbjöds lasagn ala Gabriel som jag hade förberett dagen innan.. Den slukade han som om han aldrig hade fått mat förut! och så satte sig farmor ner och läste en bok med Elias.. om en ko som åkte traktor! en gullig liten bok.. när man öppnade den så lät den som en traktor och hönor som kluckade! Ikväll blir de iallafall FOTBOLL i täby kyrkby! Jaaaaaa.... jag har fått dispans av chefen! Samra och Sara ska nämligen komma förbi och kolla på "Lets dance". Är iallafall sjukt taggad!!! hare bra alla!
Aaa juste fick en avhyvling igår för att jag bara skrev att JAG hade gått ner i vikt... Min käraste av dom KÄRASTE har också gått ner massor! DU ÄR SÅÅÅÅÅ HIMLA DUKTIG ÄLSKLING! Puss! Älskar dig!




Ps. Om ni undrar varför jag bara lägger in så risiga bilder är för att jag tar dom med min mobilkamera som jag trodde var bättre än vad den är... och våran riktiga nikon systemkamera är på reparation! Men när den kommer tillbaka så ska jag ta grymma bilder och lägga in.. Jag lovar!
Boken fast på svenska såklart!
Farmor läser för Elias!

1 kommentar:

Tant Sara sa...

Vill bara göra ett pluttigt inlägg när det gäller vikt minskningen, från och med imorgon är jag och anna påväg mot sommar 2010. det kommer bli värsta kabraket, vi ska se ut som vi var typ.....20 igen,kroppsmässigt alltså =)